Tuesday, February 18, 2014

ممکن است به همین سادگی نباشد! یعنی آن هایی که رفتند درست مثل آن هایی که ماندند dahua فکر می کردند.


ممکن است به همین سادگی نباشد! یعنی آن هایی که رفتند درست مثل آن هایی که ماندند dahua فکر می کردند. در شک  و تردید بودند. از دیدگاه ها و نظر هایی تعریف و تمجید می شدند. و دیدگاه های دیگری آن را مسخره و بدگویی dahua می کرد. همیشه یک انتخاب درست مشکل است. البته بعد از سال ها ممکن است این مسئله ساده باشد! می گویند : معما چو حل گشت آسان شود! وقتی جواب معمایی را می گویند تازه همه می گویند که ما هم میدانستیم!
حوادث تاریخی هم مانند تجارت  dahua و سیاست یک تخم مرغ  سربسته یا یک هندوانه نشکسته است . قبل از باز شدن هیچکس نمی تواند مطمئن حرف بزند ولی بعد از باز شدن همه دلیل می اورند که: رنگ پوستش نشان میداد و یا: بالا پایین رفتن یا سبک و سنگین بودن آن.
در دوران انقلاب اسلامی هم هیچکس نمی دانست چه کسی پیروز می شود! و همانطور در دوران جنگ تحمیلی تنها دلیلی که آن ها را محکم و استوار نگه میداشت ادای تکلیف الهی بود. زیرا وجود فساد و بی عدالتی قابل انکار نبود مبارزه با فساد برای همیشه جذاب است! مبارزه با ظلم همیشه قهرمانانه است. اما چه کسی مبارزه را تا انتها خواهد رفت
ایمان dahua به خدا ایمان به خوبی ها و عدالت ها موتور مبارزه انسان است اگر این موتور کار نکند مبارزه ای هم نخواهد بود و: مبارزه هیچوقت تمام شدنی نیست زیرا که: همیشه نیاز به عدالت هست و: همیشه مردم تشنه خوبی ها هستند. خوبی ها نیاز به تعریف ندارند همه آن ها را می شناسند: نوع دوستی کمک به دیگران را همه خوب میدانند. شیاطین هم در این مرحله با اصل موضوع کاری ندارند آن ها مصادیق را عوض می کنند.
کمک به دیگران خوب است اما چه نوع کمکی آیا کمک به دیگران برای اعتیاد بیشتر به مواد مخدر خوب است عدالت بسیار خوب است اما عدالت در پخش مواد مخدر هم خوب است اینها معنی مصداق یا مصادیق است. یعنی خوبی را باید تعریف کرد بهترین dahua تعریف شنیدن از زبان خالق خوبی ها است. یعنی آن چیزی خوب است که خدا بگوید و: آن چیزی بد است که خدا نخواهد.
خدا هم زبان دارد زیرا تمام زبان ها او افریده هم بیان که بیان ها را هم او یاد ما داده است. عده ای با بیان راضی می شوند یعنی وقتی ببینند یک بیان حکیمانه و محکم است. برای عمل کردن به آن دچار شک نمی شوند. ولی برخی نیاز به دلایل بیشتری دارند و: خداوند معجزه را به همین دلیل به انسان ها نشان می دهد.
    پیامبر اسلام هم وقتی در غار حرا بود صدایی می شنود که به او می گوید: بخوان! و ایشان در پاسخ می گوید: من خواندن نمی دانم! و صدا به آسانی می گوید: بخوان بنام خداوندی که خواندن را او یاد داد. یعنی بشر فکر نکند چهار تا خط می کشد اسمش سواد است! مفاهیم پشت آن و توانایی ترسیم آن را خدا یاد داده است.  
در همین زمان خودمان می بینیم که: همه دنیا رو به انقلاب و تظاهرات و راهپیمایی دارد. راهپیمایی مردم اروپا و آمریکا برعلیه ظلم و بیداد سرمایه داری است. اما دست از پا درازتر بر می گردند! نهضت 99درصدی کجا رفت اعتصاب های کارگران چه شد آیا به آنچه که می خواستند رسیدند همه میدانند که هنوز نرسیده dahua اند پس ایراد کار کجا است
چرا آن ها نمی توانند مثل ایران اسلامی تاثیر عمیق بر کشور خود بگذارند و: جهان را هم به تحول گرایی دعوت کنند چرا مصر هنوز در آتش جنگ های داخلی می سوزد چرا در اروپا و آمریکا مالیات مردم صرف جنگ در خاورمیانه می شود چرا آن ها هر کاری می کنند دولت هایشان سرنگون نمی شود و حتی دست از این هزینه پردازی dahua بر نمی دارند مگر مردم غرب  یا عرب چه گناهی کردند که باید: کار کنند و مالیات بدهند ولی خودشان از آن بهره ای نبرند
بله آن ها یک چیز را فراموش کرده اند و: آن خدای فجر آفرین است. معجزات خدا را می بینند ولی قبول نمی کنند. آن ها معجزه انقلاب اسلامی را در ایران با تفکر امام خمینی می بینند ولی راه لیبرالیزم یا دیگر ان را انتخاب می کنند! اگر آن ها بیایند و به مشترکات همدیگر فکر کنند خدا آن ها را هم پیروز می کند.  
Inaweza kuwa rahisi ! Hiyo ina maana kwamba, kama ilivyo wale walidhani dahua walivyofanya. Walikuwa na mashaka. Pongezi dahua ya mawazo na maoni walikuwa. Na maoni mengine ni ujinga na Bdgvyy . Haki ya kuchagua daima ni tatizo . Lakini baada ya miaka ya hiyo, ni rahisi! Kusema, siri ilikuwa kutatuliwa Cho ni rahisi ! Wakati jibu kwa siri wao wote tu kusema kwamba sisi alijua !
Matukio ya kihistoria, kama vile biashara na siasa, yai kuipenda ni iliyoambatanishwa au watermelon. Hakuna mtu kabla ya kufungua majadiliano, lakini baada ya kufungua wale wote ambayo ilionyesha rangi ya ngozi yake au juu au chini ya mwanga wake na nzito.
Wakati wa mapinduzi ya Kiislamu, hakuna mtu alijua ambao mshindi ni ! Na kama vile wakati dahua wa vita, sababu ni agizo kwenda na nguvu, wajibu wa Mungu alikuwa kulipwa . Haikuwa kukana kuwepo kwa rushwa na udhalimu, kupambana na rushwa ni mara ya kuvutia ! Kupambana na uonevu dahua ni daima kishujaa. Lakini ni nani kupambana na mwisho?
Imani katika Mungu , imani katika hali nzuri na haki, mapambano injini ya binadamu kama injini si kazi , itakuwa mapambano na kupambana na kamwe kutokea kwa sababu si wote kwamba daima kuna haja ya haki na daima watu kiu ni nzuri. dahua Haja ya kuwa na ufafanuzi mzuri , kila wao kujua: altruism katika kuwasaidia wengine, wote kujua. Devils katika dahua hatua hii, hakuna jambo gani, wao mabadiliko ya maombi.
Kuwasaidia wengine ni nzuri, lakini ni aina gani ya madawa ya kulevya na msaada wengine kutenda mema? Haki na usawa katika usambazaji wa madawa ya kulevya ni nzuri sana lakini pia ni nzuri ? Wao hawana ushahidi au ushahid

No comments:

Post a Comment